|
Motivace a evaluace zaměstnanců ve vybraném podniku
Fedrová, Lenka ; Mucha, Tomáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je navržení systému motivace, evaluace a odměňování zaměstnanců ve vybraném podniku. V teoretické části jsou shrnuty poznatky, které byly načerpány z odborné literatury a tyto poznatky jsou následně aplikovány v praktické části, kde analyzuji současný stav systému motivace, evaluace a odměňování zaměstnanců ve vybraném podniku. V poslední části jsou navržena opatření ke zlepšení nedostatků zjištěných v praktické části práce.
|
|
Implementace Business Intelligence pro menší firmu
Mucha, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou implementace Business Intelligence řešení pro malé firmy. Analyzování dat a získávání užitečných informací pro rozhodování je v dnešní době stále více klíčové, zejména pro podniky působící v sektorech s vysokým počtem konkurenčních subjektů na trhu. BI systémy umožňují firmám sbírat, ukládat, analyzovat a prezentovat data v ucelené a srozumitelné formě. V práci jsou popsány, jak základní teoretické koncepty a metodiky pro implementaci BI, tak i samotná implementace na příkladu reálné firmy působící na trhu.
|
|
Motivace a evaluace zaměstnanců ve vybraném podniku
Fedrová, Lenka ; Mucha, Tomáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je navržení systému motivace, evaluace a odměňování zaměstnanců ve vybraném podniku. V teoretické části jsou shrnuty poznatky, které byly načerpány z odborné literatury a tyto poznatky jsou následně aplikovány v praktické části, kde analyzuji současný stav systému motivace, evaluace a odměňování zaměstnanců ve vybraném podniku. V poslední části jsou navržena opatření ke zlepšení nedostatků zjištěných v praktické části práce.
|
| |
|
Strategické výzvy multi-stranných internetových start-upů
Mucha, Tomáš ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Svec, Vaclav (oponent)
Teorie této práce se zaměřuje na jedinečnosti multi-stranných platforem se speciálním přihlédnutím na fázi start-upu. Cílem je zachytit specifické teoretické poznatky a spojit je do smysluplného celku, který radí star-upům vyvíjeným formou multi-stranných platforem. Tato práce by měla poskytnou návod, který poslouží začínajícím podnikatelům v tomto oboru. Specificky práce vysvětluje strategické body, které se skrávají zejména v procesu tvorby cen a využití síťových efektů. Dále se práce zaměřuje na ujasnění, které fakty jsou pro začínající podnikatele nevýznamné. Všechny zjištěné poznatky jsou následně otestovány na praktickém příkladu, kde je vlastní start-up modelován, za použití teoretického modelu. Tato aplikace dále uvádí, které jsou silné a slabé stránky tohoto modelu. Z těchto poznatků je následně autorem derivován nový zlepšený model. Hlavní návrhy ukazují, kam dále směřovat výzkum a kde je teorie dostatečná.
|
| |