Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové systémy malých a středních stavebních firem
Muškát, Petr ; Vejtasa, Jan (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit efektivní systém databáze, sloužící zároveň jako zdroj informací. Navržený systém má za úkol ulehčit a zjednodušit přehlednost interních firemních informací o zákaznících ale také jejich zaměstnancích. Dále je zde možnost kontroly plánování pracovní síly na jednotlivých zakázkách i celkově ale také jejich časové plnění. Nesmíme také opomenout marketingový postoj firmy k její propagaci.
Analýza efektivnosti provozu nízkoenergetických budov
Muškát, Petr ; Dvorská, Michaela (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Hlavním tématem bakalářské práce je srovnání nákladů na vytápění rodinného dvoudomu před zateplením s původními výplněmi a po zateplení včetně dalších úsporných opatřeních. Bakalářská práce se také zajímá o možnosti čerpaní dotací z programu podporovaného evropskou unií. Tento program se nazývá Zelená úsporám a je současně pomocný nástroj vedoucí k úspoře energií a revitalizaci objektů. Další bodem práce je zaměření se na materiály používané v současné době pro stavební výrobu a obnovu. Tyto materiály musí splňovat nejen tepelněizolační vlastnosti dle norem ale také jednoduché konstrukční řešení. V nynější době je tendence stavebních výrobců zvyšovat kvalitu materiálů na co nejvyšší možnou úroveň.
Analýza efektivnosti provozu nízkoenergetických budov
Muškát, Petr ; Dvorská, Michaela (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Hlavním tématem bakalářské práce je srovnání nákladů na vytápění rodinného dvoudomu před zateplením s původními výplněmi a po zateplení včetně dalších úsporných opatřeních. Bakalářská práce se také zajímá o možnosti čerpaní dotací z programu podporovaného evropskou unií. Tento program se nazývá Zelená úsporám a je současně pomocný nástroj vedoucí k úspoře energií a revitalizaci objektů. Další bodem práce je zaměření se na materiály používané v současné době pro stavební výrobu a obnovu. Tyto materiály musí splňovat nejen tepelněizolační vlastnosti dle norem ale také jednoduché konstrukční řešení. V nynější době je tendence stavebních výrobců zvyšovat kvalitu materiálů na co nejvyšší možnou úroveň.
Marketingové systémy malých a středních stavebních firem
Muškát, Petr ; Vejtasa, Jan (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit efektivní systém databáze, sloužící zároveň jako zdroj informací. Navržený systém má za úkol ulehčit a zjednodušit přehlednost interních firemních informací o zákaznících ale také jejich zaměstnancích. Dále je zde možnost kontroly plánování pracovní síly na jednotlivých zakázkách i celkově ale také jejich časové plnění. Nesmíme také opomenout marketingový postoj firmy k její propagaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.