Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Loyalty program as a tool that increases customer loyalty
Mrvová, Lívia ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zkoumání věrnostního programu jako nástroje udržení a zvyšování loajality vybrané cílové skupiny zákazníků k maloobchodním potravinovým řetězcům na Slovensku. Cílovou skupinu představují ženy starší 15 let. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována vymezení loajality, věrnostního programu a s nimi souvisejících pojmů. Také je zde popsána metodika realizovaného průzkumu, který se skládá z kvalitativní a kvantitativní části. Praktická část je zaměřena na analýzu a vyhodnocení informací získaných z individuálních hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření. Její součástí je i přiblížení situace na trhu maloobchodu. Cílem práce je na příkladu programu Tesco Club Card zjistit, zda má věrnostní program vliv na loajalitu cílové skupiny. Práce si také klade za úkol určit jaké typy věrnostních programů spotřebitelky preferují.

Viz též: podobná jména autorů
2 Mrvová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.