Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv marketingových aktivit společnosti Banador, s.r.o. na prodej vybraných kamnářských výrobků
Mrkos, David
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingových aktivit společnosti Banador, která je velkoobchodem kamnářskými výrobky, na prodej vybraných výrobků. Teoretická část je věnována definicím marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingovým strategiím. Vzhledem k zaměření společnosti Banador na B-2-B segment, jsou součástí teoretické části i marketingové nástroje využívané na mezipodnikových trzích. Ve vlastní práci je uvedena charakteristika společnosti Banador, analýza odvětví, dodavatelů i hlavních konkurentů. Součástí práce je také dotazníkové šetření a analýza současných marketingových aktivit a doporučení ke změnám, vedoucím ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Banador.
Vliv marketingových aktivit společnosti Banador, s.r.o. na prodej vybraných kamnářských výrobků
Mrkos, David
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingových aktivit společnosti Banador, která je velkoobchodem kamnářskými výrobky, na prodej vybraných výrobků. Teoretická část je věnována definicím marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingovým strategiím. Vzhledem k zaměření společnosti Banador na B-2-B segment, jsou součástí teoretické části i marketingové nástroje využívané na mezipodnikových trzích. Ve vlastní práci je uvedena charakteristika společnosti Banador, analýza odvětví, dodavatelů i hlavních konkurentů. Součástí práce je také dotazníkové šetření a analýza současných marketingových aktivit a doporučení ke změnám, vedoucím ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Banador.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.