Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Genderové stereotypy v přístupu vyučujících ke studujícím na osmiletém gymnáziu
Mrůzková, Helena ; Havelková, Hana (vedoucí práce) ; Smetáčková, Irena (oponent)
Genderové stereotypy existují ve společnosti už dlouho, není tomu jinak ve vzdělávacím systému. Genderové stereotypy ukazují muže jako dominantní osoby ve společnosti, které pracují mimo domov na prestižních místech. Oproti tomu ženy pracují doma či na podřadnějších místech. Nicméně tyto stereotypy ukazují, že si ženy vybírají zaměstnání s humanitním zaměřením či práce, které jsou podobné domácím pracím, zatímco muži se angažují ve vědě a technologiích. V diplomové práci se chci zabývat genderovými stereotypy, které jsou zakotveny v učitelských myslích na osmiletém gymnáziu ve vztahu ke studujícím. Výzkumu se zúčastnili čtyři učitelé a čtyři učitelky v osmi třídách. Výzkum je rozdělen do tří základních částí: videonahrávka vyučovací hodiny a její analýza, vlastní reflexe videonahrávky vyučujícími s aspektem rozdílného přístupu k dívkám a chlapcům a osobní individuální rozhovor mezi výzkumnicí a respondentem/respondentkou, který bude taktéž analyzován. Cílem mého výzkumu je analyzovat genderové stereotypy v přístupu některých vyučujících ke studujícím na osmiletém gymnáziu.
Genderové stereotypy v přístupu vyučujících ke studujícím na osmiletém gymnáziu
Mrůzková, Helena ; Havelková, Hana (vedoucí práce) ; Smetáčková, Irena (oponent)
Genderové stereotypy existují ve společnosti už dlouho, není tomu jinak ve vzdělávacím systému. Genderové stereotypy ukazují muže jako dominantní osoby ve společnosti, které pracují mimo domov na prestižních místech. Oproti tomu ženy pracují doma či na podřadnějších místech. Nicméně tyto stereotypy ukazují, že si ženy vybírají zaměstnání s humanitním zaměřením či práce, které jsou podobné domácím pracím, zatímco muži se angažují ve vědě a technologiích. V diplomové práci se chci zabývat genderovými stereotypy, které jsou zakotveny v učitelských myslích na osmiletém gymnáziu ve vztahu ke studujícím. Výzkumu se zúčastnili čtyři učitelé a čtyři učitelky v osmi třídách. Výzkum je rozdělen do tří základních částí: videonahrávka vyučovací hodiny a její analýza, vlastní reflexe videonahrávky vyučujícími s aspektem rozdílného přístupu k dívkám a chlapcům a osobní individuální rozhovor mezi výzkumnicí a respondentem/respondentkou, který bude taktéž analyzován. Cílem mého výzkumu je analyzovat genderové stereotypy v přístupu některých vyučujících ke studujícím na osmiletém gymnáziu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.