Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
Solnička, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mrázová, Hana (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se rozhodl nahlédnout blíže na problematiku věrnosti zákazníků konkrétní značce. Cílem této práce je provést segmentaci zákaznické základny ČMSS a navrhnout opatření vedoucí k posílení této zákaznické základny. Rozdělení zákazníků je provedeno pomocí výzkumného nástroje PRETORIAN. Ten umožňuje měřit nejen loajalitu značky vyjádřenou preferencí, ale především dlouhodobé postoje ke značce a postoje k jejím konkurentům.

Viz též: podobná jména autorů
2 Mrázová, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.