Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klima školní třídy a emoční inteligence třídního učitele
Mráčková, Karolína ; Gillernová, Ilona (vedoucí práce) ; Kolečková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá dvěma hlavními tématy: klimatem školní třídy a emoční inteligencí učitele. Práce nejprve představí fenomén klima školní třídy, popíše jeho různé roli třídního učitele v jeho fungování, dále podá přehled několika výzkumů souvislostí limatu třídy. Dále práce představí pojem emoční inteligence s důrazem na emoční intelige učitele, také představí několik metod, jimiž lze emoční inteligenci rozvíjet. Dále propojí tématiku klimatu třídy a emoční inteligence učitele představením několika studií. Na základě této syntézy je navržen výzkum. Základní výzkumnou otázkou je, zda mezi emoční inteligencí třídního učitele a klimatem v jeho třídě existuje souvislost. Je navrženo kvantitativní šetření za využití dotazníků KLIT, CCQ a MSCEIT. Předpokladem je, že učitelé s vyšší emoční inteligencí budou mít ve svých třídách příznivější klima. Jedná se pouze o návrh výzkumu. Klíčová slova klima třídy, emoční inteligence, emoční inteligence učitele

Viz též: podobná jména autorů
7 Mráčková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.