Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posuzování vlivů na životní prostředí
Molčíková, Zuzana ; Snopková, Tereza (vedoucí práce) ; Sobotka, Michal (oponent)
57 b žných podmínek t chto ízení kladených na ve ejnost, aniž by poskytnul jakýkoliv návod, pravidla, i horní hranici pro ur ení její výše. ZÁV R Prioritním cílem procesu EIA by m la být realizace aktivit, které jsou spole ensky i ekonomicky pot ebné a naopak vylu ovat ty, které jsou v rozporu s principem trvale udržitelného rozvoje. Za ú asti ve ejnosti by m lo být zvoleno takové ešení, které je z hlediska životního prost edí nejšetrn jší. Avšak navzdory své d ležitosti, p i d sledném dodržování princip ochrany životního prost edí, by se proces EIA nem l stát p ekážkou rozumného ekonomického rozvoje. Jedním z p edpoklad hladkého pr b hu této procedury je dobrá komunikace mezi investorem a zú astn nými stranami, které mají p edkládat racionální podložené argumenty týkající se plánovaného zám ru. P íslušný správní orgán je tu v pozici nezávislého posuzovatele, zda jsou p ipomínky relevantní. Na jeho uvážení záleží, jakým zp sobem dot ené návrhy zohlední ve vydaném rozhodnutí. V rámci prvních kapitol je rozebrán pojem procesu EIA, jeho principy a mezinárodní úmluvy, které stály na po átku vývoje procesu posuzování. Z d vodu pozd jšího podrobn jšího rozboru ú asti ve ejnosti v procesu EIA je kladen d raz p edn na Aarhuskou úmluvu, ze které vychází i úprava sm rnice 2003/35/EHS. Její obsah se významn v nuje...
Posuzování vlivů na životní prostředí
Molčíková, Zuzana ; Snopková, Tereza (vedoucí práce) ; Sobotka, Michal (oponent)
57 b žných podmínek t chto ízení kladených na ve ejnost, aniž by poskytnul jakýkoliv návod, pravidla, i horní hranici pro ur ení její výše. ZÁV R Prioritním cílem procesu EIA by m la být realizace aktivit, které jsou spole ensky i ekonomicky pot ebné a naopak vylu ovat ty, které jsou v rozporu s principem trvale udržitelného rozvoje. Za ú asti ve ejnosti by m lo být zvoleno takové ešení, které je z hlediska životního prost edí nejšetrn jší. Avšak navzdory své d ležitosti, p i d sledném dodržování princip ochrany životního prost edí, by se proces EIA nem l stát p ekážkou rozumného ekonomického rozvoje. Jedním z p edpoklad hladkého pr b hu této procedury je dobrá komunikace mezi investorem a zú astn nými stranami, které mají p edkládat racionální podložené argumenty týkající se plánovaného zám ru. P íslušný správní orgán je tu v pozici nezávislého posuzovatele, zda jsou p ipomínky relevantní. Na jeho uvážení záleží, jakým zp sobem dot ené návrhy zohlední ve vydaném rozhodnutí. V rámci prvních kapitol je rozebrán pojem procesu EIA, jeho principy a mezinárodní úmluvy, které stály na po átku vývoje procesu posuzování. Z d vodu pozd jšího podrobn jšího rozboru ú asti ve ejnosti v procesu EIA je kladen d raz p edn na Aarhuskou úmluvu, ze které vychází i úprava sm rnice 2003/35/EHS. Její obsah se významn v nuje...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.