Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení
Königová, Jitka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mojžíšek, Ivan (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat tvorbu marketingové strategie na konkrétním praktickém příkladu, kterým je horské ubytovací zařízení. V teoretické části se tato práce zaměřuje především na metodologii a techniky tvorby strategie, které jsou v praktické části aplikovány. Zvláštní pozornost je věnována právě aplikaci teoretických poznatků tak, aby se na jejich základě dospělo k formulaci samotné marketingové strategie. Formulace marketingové strategie je vlastně doporučením konkrétnímu horskému ubytovacímu zařízení, jak by se měl do budoucna marketingově orientovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.