Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Čtyřválcový zážehový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro osobní vozidla
Mlčoch, Pavel ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je prozkoumat potenciál vyosení klikového mechanismu zážehového řadového čtyřválcového motoru z hlediska snížení třecích ztrát v pístní skupině. Je zkoumán vliv excentricity na kinematiku, dynamiku a vyvážení klikového ústrojí. Následně je navrženo konkrétní vyvážení a 3D model klikové hřídele. Hřídel je podrobena výpočtu na únavovou životnost prostřednictvím metody LSA, která zahrnuje vliv vynuceného torzního kmitání a využívá výstupy z MKP softwaru (ANSYS APDL). Práce také obsahuje návrh dvou variant pryžového tlumiče torzních kmitů umístěného na řemenici s následným výběrem vhodnější varianty.
Přísavný efekt v motorsportu
Mlčoch, Pavel ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Čavoj, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis přísavného efektu, jeho vlivu na aerodynamiku vozidla a využití v motorsportu. Práce se zabývá závislostí tohoto způsobu vytváření přítlaku na konstrukci vozu a jeho nastavení, ale také na relativním pohybu prvků generujících přítlak vzhledem k povrchu při nasazení v závodech. Dále jsou uvedeny výhody a nevýhody využívání přísavného efektu. Také je vypracován stručný přehled historie použití přísavného efektu. Na konci práce je pozornost věnována moderním závodním i osobním automobilům využívajícím tohoto fenoménu.
Čtyřválcový zážehový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro osobní vozidla
Mlčoch, Pavel ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je prozkoumat potenciál vyosení klikového mechanismu zážehového řadového čtyřválcového motoru z hlediska snížení třecích ztrát v pístní skupině. Je zkoumán vliv excentricity na kinematiku, dynamiku a vyvážení klikového ústrojí. Následně je navrženo konkrétní vyvážení a 3D model klikové hřídele. Hřídel je podrobena výpočtu na únavovou životnost prostřednictvím metody LSA, která zahrnuje vliv vynuceného torzního kmitání a využívá výstupy z MKP softwaru (ANSYS APDL). Práce také obsahuje návrh dvou variant pryžového tlumiče torzních kmitů umístěného na řemenici s následným výběrem vhodnější varianty.
Přísavný efekt v motorsportu
Mlčoch, Pavel ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Čavoj, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis přísavného efektu, jeho vlivu na aerodynamiku vozidla a využití v motorsportu. Práce se zabývá závislostí tohoto způsobu vytváření přítlaku na konstrukci vozu a jeho nastavení, ale také na relativním pohybu prvků generujících přítlak vzhledem k povrchu při nasazení v závodech. Dále jsou uvedeny výhody a nevýhody využívání přísavného efektu. Také je vypracován stručný přehled historie použití přísavného efektu. Na konci práce je pozornost věnována moderním závodním i osobním automobilům využívajícím tohoto fenoménu.

Viz též: podobná jména autorů
6 Mlčoch, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.