Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky Ráááádio Impuls
Mindžak, Petr ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato práce rekapituluje budování značky Ráááádio Impuls od roku 2004 do roku 2009. Hlavní důraz je kladen na marketingovou komunikaci Rádia Impuls a to především v oblasti budování značky. Kromě teoretických poznatků budování značky práce přináší přehled situace na trhu rádií v České republice a analýzu budování značky Ráááádio Im-puls. Jsou definovány hodnoty značky a demonstrována jejich komunikace v průběhu re-klamních kampaní Impulsu. Mimo jiné jsou zmíněny změny komunikace Impulsu v závislosti na spolupráci s různými kreativními agenturami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.