Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role kultury v procesu regenerace post-industriálního města
Milatová, Barbora ; Macháček, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vochozková, Jacqueline (oponent)
Předmětem diplomové práce Role kultury v procesu regenerace postindustriálního města je představení teoretického konceptu regenerace bývalých průmyslových měst prostřednictvím kultury a zhodnocení vlivu kultury na regeneraci postindustriálního města. První část diplomové práce se věnuje obecné problematice vlivu kultury na regionální rozvoj a atraktivitu města, jsou zde vymezeny základní pojmy s problematikou související a definovány trendy v rozvoji a regeneraci postindustriálních měst prostřednictvím kultury. Druhá část práce se zabývá procesem proměny města Ostravy a obsahuje analýzu současné situace ve městě. Statutární město Ostrava má zpracován strategický dokument představující oživení města prostřednictvím kultury jako faktoru zlepšujícím jeho externí image, ale také zdroje regionální identity a kultivace společnosti. Empirické ověření hlavních přínosů dosavadní strategie obnovy a rozvoje města Ostravy prostřednictvím kultury je provedeno pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky ukazují, že občané města opravdu zaznamenali viditelné změny směřující ke zlepšení kvality života ve městě. Pokud však město chce být ve své strategii regenerace i nadále úspěšné, mělo by klást větší důraz na účast obyvatel, získání jejich zpětné vazby a lepší využití doposud realizovaných kulturních investic propojením existující kulturní infrastruktury.
Analýza poptávky po službách autoškoly
Milatová, Barbora ; Mičúch, Marek (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Práce zkoumá vliv jednotlivých faktorů na poptávku po službách vybrané autoškoly. Za pomocí regresní analýzy se testuje, jak je celkové měsíční prodané množství kurzů ovlivněno cenami různých typů kurzů, zvolenou marketingovou strategií, přítomností slevové akce v daném měsíci, úspěšností studentů u zkoušek, počtem výcvikových vozů a počtem lektorů. Dále jsou měřeny cenové elasticity poptávky po dvou typech kurzů majících na tuto poptávku největší vliv. Po transformaci modelu a vypuštění čtyřech proměnných způsobujících multikolinearitu se ukázalo, že poptávka po službách autoškoly je ovlivňována především dobře zvolenou marketingovou strategií a úspěšností studentů u první zkoušky. Vliv ceny kurzu na poptávku vyšel jako nevýznamný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.