Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o.
Osoha, Štěpán ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mišenský, Martin (oponent)
První část práce je věnována teoretickému vymezení marketingu, marketingové komunikace a samotnému pojmu guerilla marketing a jeho historickému vývoji. Následující kapitoly popisují jednotlivé formy guerilla marketingu, které jsou demonstrovány na zahraničních ale i českých kampaních. Praktická část je věnována komunikační a rozvojové kampani internetového portálu Posilka.tv, která byla vytvořena a realizována reklamní agenturou nWave s.r.o. využívající teoretické znalosti z předchozích částí a nabízející tak jejich praktickou aplikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.