Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Determinanty finanční gramotnosti
MĚRTLOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá problematikou finanční gramotnosti u vysokoškolských studentů v České republice. Jejím obsahem je přehled programů a strategií nadnárodních a vládních organizací zabývajících se finanční gramotností populace, dále analýza dotazníkového šetření. Pomocí poznatků z rešerší zahraničních odborných článků a výzkumů byly vybrány čtyři faktory, u kterých se na základě stanovených hypotéz testoval jejich vliv na finanční gramotnost vysokoškolských studentů. Mezi zmíněné faktory byl zahrnut vliv pohlaví, vliv věku, vliv studovaného oboru a vliv studovaného ročníku studia.
Marketingová komunikace softwarové firmy
MĚRTLOVÁ, Jana
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace softwarové firmy agentes IT. Jelikož vybraná společnost využívá především online komunikaci, byla ji věnovaná větší pozornost. Hlavním cílem bylo zhodnotit webové stránky firmy a sociální sítě Facebook a Instagram, které společnost využívá, a následně vytvořit opatření pro zlepšení online komunikace. V první části práce byly popsány a vysvětleny pojmy, které se týkají marketingového mixu a marketingové komunikace. V úvodu praktické práce je představena společnost agentes IT. V další fázi jsou představeny prvky komunikačního mixu, které společnost využívá, či nevyužívá. Další část práce se zabývá analýzou návštěvnosti webových stránek pomocí dat Google Analytics a dotazníkového šetření. Poté následovala analýza sociálních sítí Facebook a Instagram, které jsou firmou využívány jako další nástroj online komunikace. V práci jsou také uvedeny náklady vynaložené na online komunikaci. Na základě výsledků byly zpracovány návrhy na zlepšení online komunikace společnosti.
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Mertlová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh je vysoce konkurenční a nasycený, přesto se společnost může pokusit proniknout na trh prostřednictvím velkoobchodního prodeje se zdravotnickými pomůckami. Společnost nepotřebuje přizpůsobit svůj produkt na německý trh a měla by je dodávat pod značkou distributora s nízkou cenou, zejména během zaváděcí fáze prodeje, a také pokračovat v účasti na mezinárodních veletrzích. Závěry práce by měly společnosti pomoci dále definovat svůj přístup ke vstupu a propagaci svých výrobků v Německu, neboť společnost sama předtím nikdy neprovedla žádný průzkum německého trhu.
Analýza ekonomických vztahů České republiky s Itálií v období 2005-2011
Mertlová, Jana ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Tato práce pojednává o ekonomických vztazích ČR s Itálií v letech 2005--2011. Cílem práce je analyzovat obchodní vztahy ČR s Itálií na základě zahraničního obchodu a přímých investic a identifikovat příležitosti pro české exportéry na italském trhu. Ke splnění cíle je nejdříve charakterizována ekonomická situace obou zemí. Druhá kapitola se zabývá vzájemným zahraničním obchodem. Kapitola třetí se zaměřuje na obchodně-politické vztahy především proexportní politiku ČR vůči Itálii. Poslední část je věnovaná přímým zahraničním investicím. Na základě zjištěných údajů je možné konstatovat, že Itálie představuje důležitého obchodního partnera ČR.

Viz též: podobná jména autorů
2 Mertlová, Jindra
4 MĚRTLOVÁ, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.