Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing středověkého hradu ve 21. století
Mendlová, Hana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Smrčková, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem historické památky, konkrétně soukromého objektu Horní hrad. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teoretická východiska, jako jsou marketing, marketingový mix kulturních památek a podnikání v oblasti kultury. Praktická část se věnuje minulosti a současnosti Horního hradu. Dále analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu hradu. Na základě zjištěných informací v této části a také z marketingového výzkumu provedeného mezi studenty Vysoké školy ekonomické v Praze jsou uvedena doporučení pro možná zlepšení nabízených služeb. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak dokáže soukromá osoba vytvořit centrum historie a kultury pro širokou veřejnost.
Marketing jako služba "na poslední cestě" pro domácí mazlíčky
Mendlová, Hana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Pivný, Václav (oponent)
Práce se zabývá významem existence krematoria zvířat. Dále popisuje marketingový mix společnosti Krematorium zvířat Brno, s.r.o., hodnotí jednotlivé složky a navrhuje možná vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.