Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mimika lidské tváře
Melicher, Alexander ; Chudý, Peter (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Bakalářska práce se zaměřuje na simulaci mimiky lidské tváře, která se v současnosti využíva ve velkém rozsahu při vývoji počítačových her a animovaných filmů. Úkolem práce bylo vytvořiť 3D model v grafickém open-source programu Blender. Následně na to vyvinout aplikaci, která načte daný objekt a pomocí renderovacího algoritmu ho vykreslí na obrazovku. Aplikace umožní uživateli jednoduchým ovládáním pomocí klávesnice vytvářet mimické výrazy. Na to byla aplikovaná technika posouvání vertexů v určitých vymezených oblastech tváře. Renderovací algoritmus byl napsán v jazyce C++ s využitím multiplatformové knihovny OpenSceneGraph, která představuje určitou nadstavbu OpenGL.
Business Plan for Dot-Com Project
Melicher, Alexander ; Priesterová, Katarína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis is devoted to design and build a comprehensive business plan with a view to future implementation in practice. The work is devoted to complete the process from setting up a company to develop a business plan and its planned implementation. The introductory part describes the theoretical foundations for new business, which are followed by my knowledge in analytical and practical part. The practical part is focused on developing very specific dot-com business plan, there is an emphasis on feasibility in practice.
Mimika lidské tváře
Melicher, Alexander ; Chudý, Peter (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Bakalářska práce se zaměřuje na simulaci mimiky lidské tváře, která se v současnosti využíva ve velkém rozsahu při vývoji počítačových her a animovaných filmů. Úkolem práce bylo vytvořiť 3D model v grafickém open-source programu Blender. Následně na to vyvinout aplikaci, která načte daný objekt a pomocí renderovacího algoritmu ho vykreslí na obrazovku. Aplikace umožní uživateli jednoduchým ovládáním pomocí klávesnice vytvářet mimické výrazy. Na to byla aplikovaná technika posouvání vertexů v určitých vymezených oblastech tváře. Renderovací algoritmus byl napsán v jazyce C++ s využitím multiplatformové knihovny OpenSceneGraph, která představuje určitou nadstavbu OpenGL.
Business Plan for Dot-Com Project
Melicher, Alexander ; Priesterová, Katarína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis is devoted to design and build a comprehensive business plan with a view to future implementation in practice. The work is devoted to complete the process from setting up a company to develop a business plan and its planned implementation. The introductory part describes the theoretical foundations for new business, which are followed by my knowledge in analytical and practical part. The practical part is focused on developing very specific dot-com business plan, there is an emphasis on feasibility in practice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.