Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Partnerství a spolupráce mezi rodinou a školou v oblasti soukromého vzdělávání
Melecká, Lucie ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Cílem této práce s názvem " Partnerství a spolupráce mezi rodinou a školou v oblasti soukromého vzdělávání" je zaměřit se na způsoby a kvalitu jednotlivých aspektů spolupráce rodiny a školy, které se podílí na co možná nejkomplexnějším rozvoji dítěte. Patřičná pozornost bude věnovaná hledání odpovědí na to, zda, do jaké míry a jakým způsobem v oblasti soukromých škol spolupracují rodiče. Jak škola aktivně zapojuje rodiče do spolupráce a jaké jsou nejvhodnější či nejpřístupnější varianty spolupráce jak pro školu, tak i pro rodiče, aby mohli obě tyto strany vzájemně a vhodně komunikovat a spolupracovat. Jednotlivé aspekty současné spolupráce budou analyzovány a následně zhodnoceny z hlediska efektivity používaných přístupů. Současně budou naznačeny možná východiska, jež by potenciálně mohla vyvážit zájmy školy, rodiny a dítěte v současné praxi primární školy. KLÍČOVÁ SLOVA rodina, škola, klientský přístup, spolupráce, partnerství
Reklama v časopisech pro ženy z hlediska kritické teorie médií
Melecká, Lucie ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Aleš (oponent)
Reklama na nás útočí ze všech stran, doslova vládne světem a my její vládě podléháme. Proč? Vždyť s námi doslova manipuluje, snaží se měnit podobu ženy v časopisech. Cílem mé diplomové práce bude zjistit, do jaké míry jde aplikovat postupy kritické teorie médií na analýzu reklamy. Názorným příkladem mi k tomu bude reklama v časopise Harper's Bazaar, která se v jiných lifestylových časopisech liší jen pramálo. Úkolem reklamy není pouhé předání informace, ale především změna motivace recipienta. Cílem je vyvolat určitý typ jednání, totiž - zjednodušeně - zakoupení výrobku. Jakým způsobem tak reklama činí, jakých nástrojů k tomu používá a jak ty samy se vyvíjejí, budu zkoumat za pomocí filosofů postmoderní éry Flussera, Baudrillada, McQuila či McLuhana. Z hlediska metodiky je práce rozdělena do dvou základních celků: Teoretickou část, která je zaměřena na filosofickou analýzu problematiky postmoderní doby a médiích v ní operujících a vliv reklamy na přeměnu podoby jedince, především ženy, který jak bude patrné, je velmi markantní. V praktické části se budu snažit podrobněji analyzovat reklamy v časopise Harper's Bazaar a jejich porovnání na základě konzultací s pracovníky a tvůrci reklam, ale také z osobní zkušenosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.