Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Demokratizace luxusního módního zboží
Meinerová, Kateřina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce popisuje fenomén demokratizace luxusního zboží. Jejím cílem je pojmenovat a vysvětlit faktory, které tento jev zapříčiňují a zároveň usiluje o porovnání těchto teoretických poznatků se skutečným postojem veřejnosti vůči luxusním módním značkám. První část práce přibližuje teoretické a historické ukotvení luxusního módního zboží, což je nezbytné pro následné pochopení jeho demokratizace. Ovšem už v ží se věnuje značná část práce prvním náznakům Druhá část práce popisuje proč dochází k zboží a vysvětluje co ji způsobuje. Tato část se zároveň věnuje novému Pro třetí, část práce, je stěže který zkoumá vnímání luxusního módního zboží v myslích spotřebitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.