Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vulnerabilities and security proofs of communication protocols used by malware
Med, Ondřej ; Středa, Adolf (vedoucí práce) ; Boháček, Milan (oponent)
Kryptografické hry společně s jejich tranzicemi jsou užitečný nástroj pro zkoumání kryptografických vlastností různých bezpečnostních protokolů. Spojili jsme teorie za zanedbatelnými funkcemi, kryptografickými hrami a jejich tranzicemi, výpočetní a perfek- tní bezpečenost. Toto nám posloužilo jako teoretický základ pro analyzování protokolů, každý jsme převedeli na hru, která měla odhalit konkrétní vlastnost, která nás zajímala. Následně využívajíc tranzicí postavených na zanedbatelných funkcích jsem zjednodušili hry na jejich podobu odhalující kýžené vlastnosti. Rozhodli jsme se využít Cryptoverif jako náš hlavní nástroj pro implementaci těchto her. Ten je navržen na navrhování posloupoností kryptografických her, které vedou na hry odhalující specifikované vlastnosti. Přeložili jsme naše hry do primitiv, které utváří interface tohoto nástroje. Za použití teorie popsané výše jsme ukotvili jednotlivé tranzice v přesných matematických argumentech and zdokumentovali důkazovou teorii Cryptoverif používá. Pro ilustraci jsme si vybrali několik komunikačních protokolů, které jsou využívány různými malwarovými rodinami (jako Emotet, Mirai, LockCrypt) a použili Cryptoverif společně s teorií kryptografických her k dokázání jistých vlatností těchto protokolů. Ačkoli toto bylo náročné hlavně v případech, které...
Konfrontační komunikace v auto průmyslu
Med, Ondřej ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje konkrétní srovnávací reklamu od společnosti Hyundai. V této práci je provedena analýza jak vnějšího, tak vnitřního prostředí firmy pomocí analýzy PESTLE a SWOT analýzy. Tyto analýzy slouží k lepšímu pochopení motivace značky Hyundai rozlišit se od svých konkurentů pomocí srovnávací reklamy. Dále se práce rozšiřuje na téma, zda a za jakých podmínek se vyplatí srovnávací reklamu používat. Práce vysvětluje smysl srovnávací reklamy, její možné přínosy a rizika. Dále uvádí významné příklady srovnávací reklamy v historii. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy nezbytné pro část praktickou. V praktické části je provedena analýza. Výsledkem analýzy je vyhodnocení účinnosti reklamy Hyundai na absolutní a relativní prodeje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.