Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Strategy of a Company Entering Foreign Market
Mazuch, Jan ; Miholová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with creating marketing strategy at a foreign market for EC Engineering Company which offers services in software simulations. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and proposes it’s more effective usage.
Návrh komunikačního mixu podniku MSC.Software
Mazuch, Jan ; Novosad, Jaroslav (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu podniku MSC.Software s.r.o., zabývající se prodejem simulačních softwarů. Práce analyzuje komunikační mix podniku a navrhuje jeho zefektivnění.
Marketingová strategie podniku Msc.Software
Mazuch, Jan ; Kuliš, Ota (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingové strategie podniku MSC.Software s.r.o., který prodává simulační software. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii podniku a navrhuje její zefektivnění.
Návrh komunikačního mixu podniku MSC.Software
Mazuch, Jan ; Novosad, Jaroslav (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu podniku MSC.Software s.r.o., zabývající se prodejem simulačních softwarů. Práce analyzuje komunikační mix podniku a navrhuje jeho zefektivnění.
Marketing Strategy of a Company Entering Foreign Market
Mazuch, Jan ; Miholová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with creating marketing strategy at a foreign market for EC Engineering Company which offers services in software simulations. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and proposes it’s more effective usage.
Marketingová strategie podniku Msc.Software
Mazuch, Jan ; Kuliš, Ota (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingové strategie podniku MSC.Software s.r.o., který prodává simulační software. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii podniku a navrhuje její zefektivnění.

Viz též: podobná jména autorů
2 Mazuch, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.