Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Mayová, Martina ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vymezit marketingové strategie u zvolených podnikatelských subjektů - PZP Heating a.s. a Servisbal Obaly s.r.o. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají podstaty marketingu, marketingového procesu STP, marketingového mixu 4P a strategického marketingového řízení. Ve druhé části jsou vymezeny současné strategie marketingového řízení s podrobným rozborem marketingových nástrojů obou společností na základě informací získaných z jejich webových stránek, interních materiálů a konzultací s manažery společnosti. Na příkladu dvou rozdílných, vzájemně si nekonkurujících společností je úkolem vyzdvihnout metody, které mají pro firmy nejvyšší přínos. Přesto, že se jedná o zcela odlišné společnosti, s odlišným produktem i skladbou zákazníků, určité principy fungují u obou firem stejně. Nástroje, které přináší zisk oběma společnostem, pak mohou sloužit jako inspirace ostatním, kteří tyto metody neznají nebo s jejich používáním dosud váhají. V kapitole výsledky a diskuze jsou shrnuty nejdůležitější poznatky o marketingovém řízení obou společností, je zde uvedena hlavní charakteristika společností, a nejdůležitější zjištění u jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Obě firmy se shodují na tom, že ze všech nástrojů je pro ně nejefektivnější on-line marketing, který i přes poměrně vysoké náklady, přivádí firmám nejvíce nových zákazníků. Také jsou zde navržena doporučení pro obě firmy, která by v případě realizace měla upozornit na dosud nevyužívané možnosti a přivést jim nové zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.