Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímánie veltrhov ako forma propagácie voči generácií Y
Matejčíková, Anabela
Matejčíková, A. Vnímání veletrhů jako nástroje propagace vůči generaci Y. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá vnímáním veletrhů jako formy propagace vůči generaci Y. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout a ekonomicky zhodnotit marketingová doporučení pro organizátory veletrhů v Brně, s ohledem na zkoumanou cílovou skupinu – generaci Y. K dosažení cíle byla využita analýza vnějšího prostředí, analýza vnitřního prostředí, SWOT matice a strategie z ní plynoucí, a dotazníkové šetření. Na základě vyhodnocení těchto metod byla navrhnuta a ekonomicky zhodnocena marketingová doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.