Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti
Tošnarová, Kristýna ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Matěnová, Alena (oponent)
Cílem diplomové práce na téma "Analýza marketingové komunikace společnosti VF Czech, s.r.o." je zhodnocení komunikačních aktivit společnosti VF Czech, s.r.o., která se zabývá distribucí oblečení značek Lee a Wrangler v České republice. Součástí práce je popis konkrétních marketingových kampaní a jejich dopadu na maloobchodní prodeje a stanovení možných nápravných opatření v oblasti marketingové komunikace společnosti. Komunikační mix společnosti VF Czech hodnotím na základě porovnání s největším konkurentem, společností Levi Strauss Praha.
Podnikatelský plán - Fotovoltaická elektrárna
Dlouhá, Pavlína ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Matěnová, Alena (oponent)
Obnovitelné zdroje energie v ČR, fotovoltaika vůbec, zaznamenaly v posledních několika letech velký boom. Výstavba fotovoltaických elektráren byla, je a bude velice perspektivním oborem pro investory, tedy s ohledem na plánovanou úpravu zákona o podpoře OZE. V rámci diplomové práce je proto sestaven podnikatelský plán na výstavbu FVE, který zhodnotí investiční příležitost její výstavby v ČR a v rámci citlivostí analýzy zhodnotí vliv působení externích faktorů, které mohou mít na efektivnost celého projektu zásadní vliv a tím tak rozhodnout o jeho realizaci či nerealizaci.
Reklama v regionálních podmínkách- Rakovník
Tošnarová, Kristýna ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Matěnová, Alena (oponent)
Tématem této bakalářské práce je reklama v regionálních podmínkách, konkrétně ve městě Rakovník. Cílem práce je zmapovat možnosti Reklamy a vybrat tu, která se jeví jako nejefektivnější. K tomuto účelu jsem vytvořila dotazník, který se zaměřuje na názory a zkušenosti rakovnických občanů s reklamou.

Viz též: podobná jména autorů
1 Matěnová, Andrea
2 Matěnová, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.