Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity v cukrárenském oboru
Maryšková, Hana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Urban, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce na téma "Marketingové aktivity v cukrárenském oboru" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix a vysvětluje pojmy související s podnikáním. V praktické části se věnuje podnikatelskému záměru a založení podnikání v oboru pekařství cukrářství. Součástí této části je i průzkum trhu. Cílem práce je ověřit správnost dosavadního marketingového postupu a zjištění životaschopnosti kamenné prodejny Cupcake Wonderland.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.