Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Genderové rozdíly ve čtení u dětí
Martinů, Veronika ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Knotková - Čapková, Blanka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vztahem dětí ke knihám a ke čtení a především možnými rozdíly mezi dívkami a chlapci v přístupu ke čtení. Jejím cílem je zjistit, jaká je u dětí ve věku od deseti do šestnácti let čtenářská kultura. Práce si také klade za cíl zjistit, jaké, jestli vůbec nějaké, jsou rozdíly ve čtení mezi dívkami a chlapci. Toto bylo zjišťováno prostřednictvím kvantitativní metody, konkrétně se jedná o metodu dotazníkového šetření. Respondenty a respondentkami jsou děti a mládež navštěvující nižší gymnázia nebo druhý stupeň základní školy na různých místech po České republice, která byla vybírána náhodně. Stěžejními tématy práce jsou rozdíly ve frekvenci a oblíbenosti čtení, dále preference dětí a mládeže při výběru jednotlivých knih, vliv školy, rodiny a blízkého okolí respondentů a respondentek na jejich čtenářské zvyklosti. Práce odhaluje, jaké rozdíly panují ve čtení mezi dívkami a chlapci, a ukazuje, zdali dětská čtenářská kultura upadá nebo je tomu právě naopak.
Problematika poruch příjmu potravy na 2. stupni ZŠ
MARTINŮ, Veronika
Diplomová práce se zabývá problematikou poruchy příjmu potravy na druhém stupni základní školy. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmů mentální anorexie a mentální bulimie. Přes historický vývoj těchto poruch, komplex příčin a důsledků nemoci a rizikové skupiny nemocných jsem se dostala aţ k současným pouţívaným způsobům léčby. Praktickou část práce pak tvořilo dotazníkové šetření určené dospívajícím ţákům. Na základě tohoto výzkumného šetření jsem pak vypracovala stručný preventivní program určený hlavně rodičům a pedagogům, obsahující praktické rady, jak podpořit prevenci poruch příjmů potravy u dospívajících jedinců.

Viz též: podobná jména autorů
2 MARTINŮ, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.