Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone
Míka, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Markoš, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- internetem a jeho využitím pro marketingové účely. Analyzuje principy internetu a postupný průnik marketingových aktivit do jeho prostředí od vzniku prvního placeného internetového banneru, přes vznik webových stránek po nástup masové internetové komunikace, sociálních médií a chytrých mobilních telefonů. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, která popisuje kompletní realizaci internetové reklamní kampaně společnosti Vodafone od prvního zadání až po vyhodnocení a přináší pohled na možnosti řešení projektů různého rozsahu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.