Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie na získání nových zákazníků
Marečková, Zuzana ; Šrom, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost, která vyvíjí a implementuje informační systém. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit získání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie na získání nových zákazníků
Marečková, Zuzana ; Šrom, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost, která vyvíjí a implementuje informační systém. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit získání nových zákazníků.
Hodnocení veřejně prospěšných projektů s regionálně specifikovatelným beneficientem
Marečková, Zuzana
Bakalářská práce zkoumá problém hodnocení veřejně prospěšných projektů ve vztahu k nákladově-výstupovým metodám. Teoretická část se zabývá hodnocením veřejně prospěšných projektů, charakterizuje pojem veřejně prospěšný projekt a analyzuje jednotlivé metody pro hodnocení těchto projektů. V závěru teoretické části je pak zvolena nejvhodnější metoda pro hodnocení projektu rekonstrukce venkovního schodiště v obci Bílovice nad Svitavou. V rámci praktické části je aplikována vybraná metoda na daný projekt, a to ve variantě ex-ante a ex-post. Ten je hodnocen pomocí kriteriálních ukazatelů, jako je například čistá současná hodnota, index ziskovosti či doba návratnosti, a na základě výsledků těchto ukazatelů je pak rozhodnuto o akceptaci projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.