Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza reklamních spotů v rámci Super Bowlu
Maršánová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o světově známém mediálním prostoru na finále amerického fotbalu zvaného Super Bowl. Tento prostor využívají světové značky k propagaci svých produktů a zároveň mezi sebou soutěží o největší přízeň diváků. Divácké ohlasy jsou měřeny pomocí různých mediálních ukazatelů, které vyhodnocují umístění reklam na žebříčku divácké oblíbenosti. Hlavním atributem všech spotů je kreativita a originalita. Cílem praktické části je představit společnosti, které zde vystupovali se svými reklamními spoty od roku 2006 do roku 2015. Dále jsou rozebírána jednotlivá zaměření reklamních spotů ve stejném časovém rozmezí. Televizní reklamy jsou v posledních letech zaměřené zejména na automobily a nápoje. V teoretické části je představena podstata moderní marketingové komunikace a komunikační nástroje. Poté se podrobněji zaměřuji na reklamu a moderní trendy její propagace při využití event marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.