Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie hotelu Four Seasons Prague
Mandulová, Silvie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií hotelu Four Seasons Prague. Hlavním cílem je zhodnocení služeb, které společnost poskytuje svým klientům, a navržení nového produktu. První kapitola se zabývá historií oboru hotelnictví, popisuje současné trendy a kategorie hotelů. Druhá kapitola představuje společnost Four Seasons a její korporátní politiku. Třetí a poslední kapitola se zabývá jednotlivými službami poskytovanými hotelem Four Seasons Prague. V závěru kapitoly je navržen nový produkt pro hotelové portfolio služeb, který splňuje korporátní požadavky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.