Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Čtenáři komiksu Rychlé šípy a čtenářské kluby Mladého hlasatele jako aktivní publikum
Mamulová, Martina ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Suk, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Čtenáři komiksu Rychlé šípy a čtenářské kluby Mladého hlasatele jako aktivní publikum se zabývá konfrontací moderních teorií aktivního publika a rekonstrukcí aktivity fanoušků komiksu Rychlé šípy v Mladém hlasateli, respektive členů čtenářských klubů Mladého hlasatele. Teoretická část je věnována charakteristice časopisu pro mládež Mladý hlasatel a jeho dobovému kontextu. Pozornost jsem věnovala vývoji koncepcí od pasivního publika k aktivnímu a samozřejmě zde jsou vysvětleny moderní teorie produsage, kolektivní inteligence, transmediálního vyprávění, které v praktické části práce porovnávám s rekonstruovanou aktivitou členů čtenářských klubů. Kromě srovnání teorií s aktivitou čtenářů a nalezení společných znaků, se v praktické části věnuji způsobům komunikace redakce se svými čtenáři. Nechybí zde ani podrobná analýza publika a jeho aktivity. Poslední část práce je věnována konceptu "fandomu" Henryho Jenkinse, jehož popis fanouška v mnoha bodech odpovídá popisu fanouška komiksu Rychlé šípy, ačkoliv komiks vycházel ve 30. letech 20. století a Henry Jenkins vydal svou knihu, ze které čerpám, Textual Poachers v roce 1992. Závěr práce je takový, že ačkoliv teorie o chování aktivního publika vznikly jako odpověď na technologický rozvoj a aktivnější chování mediálního publika, mají mnoho...
Čtenáři komiksu Rychlé šípy a čtenářské kluby Mladého hlasatele jako aktivní publikum
Mamulová, Martina ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Suk, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Čtenáři komiksu Rychlé šípy a čtenářské kluby Mladého hlasatele jako aktivní publikum se zabývá konfrontací moderních teorií aktivního publika a rekonstrukcí aktivity fanoušků komiksu Rychlé šípy v Mladém hlasateli, respektive členů čtenářských klubů Mladého hlasatele. Teoretická část je věnována charakteristice časopisu pro mládež Mladý hlasatel a jeho dobovému kontextu. Pozornost jsem věnovala vývoji koncepcí od pasivního publika k aktivnímu a samozřejmě zde jsou vysvětleny moderní teorie produsage, kolektivní inteligence, transmediálního vyprávění, které v praktické části práce porovnávám s rekonstruovanou aktivitou členů čtenářských klubů. Kromě srovnání teorií s aktivitou čtenářů a nalezení společných znaků, se v praktické části věnuji způsobům komunikace redakce se svými čtenáři. Nechybí zde ani podrobná analýza publika a jeho aktivity. Poslední část práce je věnována konceptu "fandomu" Henryho Jenkinse, jehož popis fanouška v mnoha bodech odpovídá popisu fanouška komiksu Rychlé šípy, ačkoliv komiks vycházel ve 30. letech 20. století a Henry Jenkins vydal svou knihu, ze které čerpám, Textual Poachers v roce 1992. Závěr práce je takový, že ačkoliv teorie o chování aktivního publika vznikly jako odpověď na technologický rozvoj a aktivnější chování mediálního publika, mají mnoho...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.