Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interiérový design a in-store marketing kavárny Vnitroblock
Malinkovičová, Zuzana ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Interiérový design a in-store marketing kavárny Vnitroblock" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje a jejím využitím v pražské kavárně Vnitroblock. Důraz je kladen na vybrané nástroje in-store marketingové komunikace, konkrétně architektonické provedení a interiérový design, vizuální merchandising a multisenzorický marketing. V teoretické části práce je přiblížena role kaváren ve společenském životě městských kultur a vysvětlen význam interiérového designu v kavárenském prostředí. Následují koncepty hedonického nakupování a zážitkového marketingu. V neposlední řadě jsou vymezeny základní pojmy a nástroje in-store marketingové komunikace a disciplína je představena v rámci komplexního oboru marketingová komunikace. Praktická část práce se nejprve věnuje deskripci prostor kavárny Vnitroblock se zaměřením na nástroje in-store marketingové komunikace, jež byly představeny v první části. Jednotlivé koncepty a prvky jsou dále zkoumány prostřednictvím hloubkových, semistrukturovaných rozhovorů s představiteli cílové skupiny kavárny Vnitroblock. Výsledky kvalitativního výzkumu jsou analyzovány metodou otevřeného kódování a uvedeny do souvislosti s teoretickým základem i poznatky z deskriptivní části práce. Cílem práce je prozkoumat roli kaváren v životě představitelů cílové...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.