Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Body image: The importance of skin type in consumer purchase behaviour
Maliniaková, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, zda suchý typ pleti ovlivňuje zákazníkovu spokojenost se svým zevnějškem a zda v něm případně zjištěná nespokojenost vyvolává touhu vypadat lépe, kterou uspokojuje spotřebním chováním, přesněji nákupem a spotřebou hydratačních pleťových přípravků. Na základě zjištěných skutečností si práce klade jako další cíl navrhnout odpovídající orientaci marketingové komunikace pro vybraný segment. Práce následuje koncept koncentrovaného marketingu, který začíná segmentací trhu spotřebitelů se suchým typem pleti v analytickém nástroji Data Analyzer a pokračuje výběrem jednoho segmentu k zacílení na základě bodového hodnocení kritérií atraktivity. Po zvolení cílového segmentu je jeho profil dále rozšířen prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce je zakončena návrhem marketingové orientace pro vybraný segment, která zachycuje výsledky zjištěného vztahu suché pleti a body image z analýzy dat MML-TGI a dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.