|
Návrh opatření pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Holubová, Martina ; Malach, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení vybrané firmy pomocí vytvoření nového marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou teoretická východiska řešeného problému. Druhá část obsahuje SLEPT analýzu, analýzu podle Porterova modelu pěti sil, analýzu marketingového mixu dané firmy a její konkurence, a dále dotazníkové řešení. Ve třetí části se věnuji tvorbě nového marketingového mixu pro danou firmu.
|
|
Návrh nového produktu a jeho marketingové podpory
Holubová, Martina ; Malach, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zvýšit konkurenceschopnost vybrané firmy pomocí uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena do třech částí. První obsahuje teoretická východiska, v druhé části je popsána analýza marketingového mixu vybrané společnosti a její konkurence včetně dotazníkového řešení. V poslední části je popsán marketingový mix navrhovaného produktu.
|
|
Návrh opatření pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Holubová, Martina ; Malach, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení vybrané firmy pomocí vytvoření nového marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou teoretická východiska řešeného problému. Druhá část obsahuje SLEPT analýzu, analýzu podle Porterova modelu pěti sil, analýzu marketingového mixu dané firmy a její konkurence, a dále dotazníkové řešení. Ve třetí části se věnuji tvorbě nového marketingového mixu pro danou firmu.
|
|
Návrh nového produktu a jeho marketingové podpory
Holubová, Martina ; Malach, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zvýšit konkurenceschopnost vybrané firmy pomocí uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena do třech částí. První obsahuje teoretická východiska, v druhé části je popsána analýza marketingového mixu vybrané společnosti a její konkurence včetně dotazníkového řešení. V poslední části je popsán marketingový mix navrhovaného produktu.
|