Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix
Majnerová, Tereza ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Hlavním cílem této práce je návrh doporučení v oblasti komunikačního mixu s cílem zvýšení prodeje služeb ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretická východiska a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě analýzy sekundárních zdrojů. V teoretické části práce je popsána podstata marketingu, marketingová komunikace a komunikační mix. V praktické části je představena společnost Labyrint, zabývající se nabídkou služeb. Dále je popsán její komunikační mix a jednotlivé nástroje, které využívá. Praktická část je zpracována na základě vyhodnocení analýzy komunikačního mixu. Analýza komunikačního mixu vychází z výstupů polo-strukturovaných rozhovorů. V poslední části práce je sepsáno doporučení pro komunikační mix společnosti. Závěrem této práce je shrnutí a doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.