Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové plánování v informační a zpravodajské agentuře (Případová úloha - marketingový plán České informační agentury)
Machovcová, Eva ; Pálka, Peter (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
Tématem diplomové práce je představení výhod, druhů a procesů marketingového plánování v informační a zpravodajské agentuře působící na českém trhu. Zvláštní důraz je kladen především na představení a konkrétní využití analytických metod používaných v marketingovém plánování. Výsledkem marketingového plánování je marketingový plán společnosti, který je stěžejní částí této diplomové práce. Marketingový plán, který je realizován na příkladu České informační agentury, slouží zejména pro lepší přiblížení a pochopení celé této problematiky. Cílem práce je vysvětlit podstatu, výhody a důležitost marketingového plánování resp. marketingového plánu společnosti, který by měl být nezbytnou součástí každé úspěšné společnosti působící na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.