Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Machoň, Tomáš ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingového mixu, která bude provedena na Depu Tábor, pobočce České pošty, s. p.. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing, popis marketingu služeb a jeho specifik a hlavně vymezení marketingového mixu podniku. Nakonec je v této části vysvětlena SWOT analýza. V praktické části je nejprve stručně představena analyzovaná společnost a poté provedena analýza marketingového mixu firmy. V poslední části je uskutečněna SWOT analýza podniku. Cílem této práce je podat ucelený obraz o marketingovém mixu Depa Tábor a navrhnout pobočce možná doporučení, kterými by případně mohla zlepšit svou současnou pozici.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.