Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Požadavky na manažera ve stavebnictví
Machálková, Martina ; Eckeltová, Petra (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá požadavky na manažery ve stavebnictví. V teoretické části jsou definovány pojmy, které jsou úzce spjaty se stavebnictvím. Definice stavební firmy, podniku, stavebního podniku, managementu a manažera. Praktická část vychází ze čtyř výzkumných otázek, které buď byly potvrzeny nebo byly vyvráceny. V závěru diplomové práce jsou vyvozené závěry a doporučení pro stavební firmy.
Týmová spolupráce a uplatňování rovných příležitostí ve stavebnictví
Machálková, Martina ; Vacková, Jana (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
V bakalářské práci se zabývám týmovou spoluprací a uplatňováním rovných příležitostí ve stavebnictví. V teoretické části jsem definovala pojmy z oblasti stavebnictví, zvláštnosti a význam manažerské práce, týmovou spolupráci a uplatňování rovných příležitostí. V praktické části vycházím ze čtyř hypotéz, které šetřím pomocí dotazníku. V závěru práce jsem vyvodila závěry svých hypotéz, zda byly potvrzeny nebo vyvráceny
Požadavky na manažera ve stavebnictví
Machálková, Martina ; Eckeltová, Petra (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá požadavky na manažery ve stavebnictví. V teoretické části jsou definovány pojmy, které jsou úzce spjaty se stavebnictvím. Definice stavební firmy, podniku, stavebního podniku, managementu a manažera. Praktická část vychází ze čtyř výzkumných otázek, které buď byly potvrzeny nebo byly vyvráceny. V závěru diplomové práce jsou vyvozené závěry a doporučení pro stavební firmy.
Týmová spolupráce a uplatňování rovných příležitostí ve stavebnictví
Machálková, Martina ; Vacková, Jana (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
V bakalářské práci se zabývám týmovou spoluprací a uplatňováním rovných příležitostí ve stavebnictví. V teoretické části jsem definovala pojmy z oblasti stavebnictví, zvláštnosti a význam manažerské práce, týmovou spolupráci a uplatňování rovných příležitostí. V praktické části vycházím ze čtyř hypotéz, které šetřím pomocí dotazníku. V závěru práce jsem vyvodila závěry svých hypotéz, zda byly potvrzeny nebo vyvráceny
Výchova k hlubšímu vnímání národní identity prostřednictvím výtvarné hry (mladší školní věk)
MACHÁLKOVÁ, Martina
Ústředním tématem práce je národní identita v rámci výtvarné výchovy. Nejdříve se tedy zabývám definováním pojmů výchova, vnímání, mladší školní věk, samozřejmě také vymezením národním identity a s ní souvisejícími termíny identity, zvyků, tradice, kultura a společnost. Práce se snaží názorně popsat poznání svého národa právě prostřednictvím výtvarné hry a uvádí pak názorné příklady pro práci s dětmi během školní výuky i mimo ni. Bakalářská práce slouží spíše k upozornění na danou problematiku a dává tak možnost dalšího zkoumání tématu národní identity vyučované v hodinách výtvarné výchovy.

Viz též: podobná jména autorů
5 MACHÁLKOVÁ, Martina
1 Machálková, Marie
1 Machálková, Michaela
6 Machálková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.