Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hudební archiv kolegiátního kostela sv. Mořice v Kroměříži
Macek, František ; Slavický, Tomáš (vedoucí práce) ; Freemanová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se věnuje dosud neznámému archivu kolegiátního kostela sv. Mořice v Kroměříži, který se nalézá na kůru v místnosti vedle varhan. Známá sbírka biskupa Karla Lichtenstein-Castelcorna byla spolu s dalšími notami přenesena z kostela sv. Mořice Antonínem Breitenbacherem. Hudebniny byly přeneseny v roce 1927 do Kroměřížského zámku. Předmětem práce je lokační seznam notového materiálu, který je na kůru dnes uložen. Hodnota tohoto seznamu je ve výpovědi o vývoji chrámové hudby v rezidenčním městě olomouckého arcibiskupa v 2. polovině 19. století a ve 20. století. Zvláště v 1. polovině 20. století zastával kůr sv. Mořice místo uznávaného centra chrámové hudby, které navštěvovaly přední skladatelské osobnosti. O vysoké kvalitě provozované chrámové hudby svědčí i to, že liturgie byly přenášeny rozhlasem. Hudební archiv chrámu sv. Mořice ve své ucelenosti podává ojedinělou výpověď o historické etapě chrámové hudby, která dosud čeká na podrobné muzikologické zpracování.
Hudební archiv kolegiátního kostela sv. Mořice v Kroměříži
Macek, František ; Slavický, Tomáš (vedoucí práce) ; Freemanová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se věnuje dosud neznámému archivu kolegiátního kostela sv. Mořice v Kroměříži, který se nalézá na kůru v místnosti vedle varhan. Známá sbírka biskupa Karla Lichtenstein-Castelcorna byla spolu s dalšími notami přenesena z kostela sv. Mořice Antonínem Breitenbacherem. Hudebniny byly přeneseny v roce 1927 do Kroměřížského zámku. Předmětem práce je lokační seznam notového materiálu, který je na kůru dnes uložen. Hodnota tohoto seznamu je ve výpovědi o vývoji chrámové hudby v rezidenčním městě olomouckého arcibiskupa v 2. polovině 19. století a ve 20. století. Zvláště v 1. polovině 20. století zastával kůr sv. Mořice místo uznávaného centra chrámové hudby, které navštěvovaly přední skladatelské osobnosti. O vysoké kvalitě provozované chrámové hudby svědčí i to, že liturgie byly přenášeny rozhlasem. Hudební archiv chrámu sv. Mořice ve své ucelenosti podává ojedinělou výpověď o historické etapě chrámové hudby, která dosud čeká na podrobné muzikologické zpracování.
Ruská tradice dirigování v Petrohradě.
Macek, František ; OLIVIERI-MUNROE, Charles (vedoucí práce) ; SVÁROVSKÝ, Leoš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje Ruské tradici dirigování v Petrohradě. Cílem textu je podat ucelený náhled na hudební kulturu města se speciálním zaměřením na funkci dirigenta. Zabývá se hlavními kulturními institucemi města: Mariinským divadlem, Petrohradskou filharmonií a Státní konzervatoří Nikolaje Rimského-Korsakova. Zároveň pojednává o práci třech významných dirigentů, kteří tyto instituce velmi ovlivnili a přinesli jim světovou pozornost. Těmito dirigenty jsou Eduard Nápravník, Jevgenij Mravinskij a Ilja Musin.
Podnikatelský plán společnosti Reparoservis spol. s r.o.
Krajíčková, Jana ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Macek, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem středně velké společnosti Reparoservis spol. s r.o., jejímž předmětem podnikání je servis a prodej harvestorové technologie. V rámci podnikatelského plánu je představen investiční projekt ?Výstavba všeobecného školícího centra v obci Kozojedy?. Praktická část diplomové práce bude společností využita při ucházení se o dotaci ze strukturálního fondu EU.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.