Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Určování cen a kalkulace nákladů ve stravovacích a ubytovacích službách
MIESBAUEROVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se věnuje problematice sestavování cen a kalkulace nákladů ve stravovacích a ubytovacích službách. Cílem práce je zhodnocení systému sestavování kalkulací ve vybraném podniku. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů. Je zaměřena na klasifikaci základního pojetí nákladů. Praktická část práce představuje vybraný podnik, kterým je ubytovací zařízení. Zobrazuje veškeré náklady tohoto podniku a jejich současný výpočet kalkulace nákladů a tvorby cen. Informace o nákladech a kalkulaci jsou získány na základě rozhovoru v pověřenými pracovníky ubytovacího zařízení. Následně je uveden návrh změn pro zlepšení cenové politiky vybraného podniku v souvislosti s cílem podniku.
Pohled studentů PF JU na alternativní přístupy ve vzdělávání a na případné využití těchto metod ve vlastní praxi
MIESBAUEROVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na subjektivní pohled studentů PF JU na alternativní přístupy ve vzdělávání a na případné využití těchto metod ve vlastní praxi. Součástí práce je literární rešerše charakterizující jednotlivé typy alternativních škol a alternativní přístupy ke vzdělávání. Data byla získávána na základě dotazníkového šetření a s využitím didaktického testu. Na průzkumu spolupracovalo 139 studentů Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity. Ve výsledkové části práce jsou zahrnuty zjištění, která poukazují na skutečnost, že většina respondentů by prvky alternativního vzdělávání do vlastní praxe zařadila a to i přesto, že jen málo z nich má osobní zkušenost s návštěvou některé z alternativních škol. Vyšší procento dotazovaných uvedlo, že informace o alternativním vzdělávání spíše nemají, což potvrdil didaktický test znalostí. Průměrná úspěšnost respondentů byla 50%.
Způsoby evaluace ve výuce přírodopisu a biologie na Prachaticku
MIESBAUEROVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá metodami hodnocení, které se používají ve výuce přírodopisu a biologie na vyšším stupni základních škol a nižším stupni gymnázia v Prachaticích. V práci je zahrnuta literární rešerše věnující se způsobům hodnocení a jejich charakteristice a výsledky z dotazníkového šetření, které se týká hodnocení během výuky přírodopisu a biologie. Nejvíce využívanou formou je podle žáků písemné zkoušení a nejméně využívanou je ústní slovní hodnocení. Dále bylo zjištěno, že není významný rozdíl mezi žáky, kteří pojem "formativní hodnocení" znají, a žáky, kteří se s ním nesetkali. Respondenti následně uváděli, že formativní hodnocení považují za více motivující než hodnocení sumativní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.