Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém odměňování v podniku a jeho inovace
MICHNOVÁ, Veronika
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný systém odměňování ve zvoleném podniku a navrhnout možné inovace v tomto systému, které by vedly k jeho zlepšení. Vybraný podnik si nepřál uvést název organizace, proto zůstal v této diplomové práci anonymní a byl zmiňován jako podnik X. Práce je zaměřena na vybraný segment zaměstnanců dané společnosti, a to na administrativní a vedoucí zaměstnance. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Literární rešerše vymezuje základní pojmy v oblasti odměňování. Zabývá se problematikou systému odměňování, celkové odměny a inovací. Praktická část definuje cíl práce a metodický postup. Dále je charakterizována vybraná společnost a čtyři kvadranty celkové odměny v tomto podniku. Součástí praktické části je i kvantitativní výzkum, a to dotazování. Terénní výzkum probíhal na základě dotazníkového šetření v písemné podobě. Výsledky výzkumu byly vyhodnoceny a graficky zpracovány. Poslední část diplomové práce je věnována zpracování návrhů možných inovací a závěru.
Služby poskytované zákazníkům v obchodě
MICHNOVÁ, Veronika
Cílem této bakalářské práce je zjištění názoru na poskytované služby a vnímání těchto služeb zákazníky ve vybrané obchodní jednotce. Tato práce je rozdělena na literární rešerši a praktickou část. Literární rešerše vymezuje základní pojmy v oblasti obchodu, a to maloobchod a velkoobchod, dále v oblasti služeb, a to hlavně jejich vlastnosti, druhy a služby poskytované v obchodě. Poslední část rešerše je věnována marketingovému výzkumu. V praktické části je definován cíl práce, výzkumná otázka a metodika práce. Dále zahrnuje vlastní práci, tedy popis vybrané obchodní jednotky. Pro praktickou část byla vybrána společnost Makro Cash & Carry v Českých Budějovicích. V rámci praktické části se může čtenář dozvědět o této společnosti a o službách, které v obchodě nabízí. Dále v dotazníkovém šetření a v jeho výsledcích čtenář získá informace o zákaznících, jak jsou spokojeni s jednotlivými službami v Makro Cash & Carry. Z výsledků dotazníkového šetření jsou dále stanoveny návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.