Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ještě že jsme každý jiný! Problematika odlišnosti v MŠ
MERCER, Kristýna
Práce se věnuje problematice výchovy k toleranci na úrovni preprimárního vzdělávání, se zaměřením na využití metody práce s příběhem. V teoretické části představuje základní sociologické a psychologické teorie odlišnosti, předsudků a jejich odbourávání. Zaměřuje se na význam osobní zkušenosti při práci s předsudky a na příběh jako pedagogický nástroj, který osobní zkušenost dokáže zprostředkovat. V praktické části nabízí tři autorské příběhy zaměřené na rozvoj tolerance u předškolních dětí, které byly vytvořeny jako podpůrný metodický materiál pro vyučující mateřských škol. Práce též předkládá evaluaci příběhů z praxe pěti učitelek mateřských škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.