Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jak učitel vnímá svoji práci pedagoga volného času
MALČÁKOVÁ, Eva
Diplomová práce se věnuje tématu, jak učitel vnímá svoji práci pedagoga volného času. Smyslem celé práce je hledání odpovědi na výzkumnou otázku: "Jak učitelé, kteří vedou kromě výuky ještě zájmové kroužky, smýšlejí o své činnosti pedagoga volného času?" Cílem práce bude získání subjektivních výpovědí konkrétních učitelů na položenou výzkumnou otázku. Teoretická část charakterizuje základní pojmy související s klíčovými filozofickými a pedagogickými pojmy z oblasti pedagogiky. Empirická část je realizovaná prostřednictvím kvalitativního výzkumu za pomoci hloubkových rozhovorů
Spolupráce asistentů pedagogů s učiteli na základních školách
MALČÁKOVÁ, Eva
Autorka se v bakalářské práci zabývá problematikou a některými základními poznatky souvisejícími s profesí asistenta pedagoga a jeho spoluprací s učitelem na základních školách. V teoretické části jsou předneseny některé definice, pojmy a zákony, které se touto problematikou zabývají. Dále je zde snaha charakterizovat jednotlivé druhy asistentů, větší pozornost je věnována asistentovi pedagoga pro zdravotně postižené nebo znevýhodněné děti. Poslední část práce je stěžejní a zaměřuje se na spolupráci asistentů a učitelů. V jejích jednotlivých podkapitolách jsou nastíněny kompetence asistenta i učitele, jejich srovnání a návrhy na možnou spolupráci. Empirická část práce je zpracována pomocí dotazníků a rozhovorů s asistenty a učiteli. Rozhovory jsou zaměřeny zejména na zmapování konkrétních činností asistenta pedagoga a možnosti spolupráce s učitelem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.