Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Míra využití gamifikace v elektronických obchodech v ČR
Mück, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem gamifikace a jejího využití. Cílem je zjištění míry jejího využití v elektronických obchodech v České republice. Na začátku této práce je objasněn samotný pojem gamifikace, aby mohl čtenář pochopit další kapitoly. Následně jsou vytyčeny klíčové historické milníky a naznačeny možné budoucí trendy a vývoj. V další části práce jsou charakterizovány jednotlivé projevy gamifikace, na příkladech je ukázáno jejich reálné nasazení a také jsou charakterizovány typy uživatelů. V následující části je zhodnocena charakteristika jednotlivých projevů a jsou zde vytvořeny způsoby bodového ohodnocení elektronických obchodů. V závěrečné části jsou vyhodnoceny výsledky analýzy obchodů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.