Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané kapely
Lubal, Jan
Lubal, J. Marketingová strategie vybrané kapely. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Marketingová strategie hraje zásadní roli, nejen na poli běžného podnikání, ale také v oblasti hudebního průmyslu, kde právě díky kvalitní marketingové strategii vznikají nové hudební osobnosti, které se prosadí se svojí tvorbou nejen v jejich městě či zemi, ale díky sociálním médiím a bleskovému šíření informací i po celém světě. Tato bakalářská práce se zabývá prvními kroky v této cestě, kde vzorem stojí brněnská metalová kapela Coincidence. Pomocí dostupné literatury jsou v teore- tické části vymezeny základní specifika, nástroje a trendy. Ve vlastní práci je kladen důraz na chování spotřebitele zejména v oblasti digitálního šíření hudby a na cel- kový vývoj hudebního trhu v posledních letech. To vše vyústí v navržení marketin- gové strategie pro tuto kapelu, po jejíž aplikaci dojde k navýšení počtu posluchačů, což povede k monetizaci činnosti kapely.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.