Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie v česko-rakouském pohraničí
Chumanová, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Lužická, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie pro česko-rakouské pohraničí, kde česká strana je zastoupena vybranými jihočeskými městy a rakouská strana je zastoupena spolkem pro podporu ekonomických subjektů ve městě Gmünd. První část práce je věnována teoretickým pojmům v oblasti marketingu, marketingového průzkumu trhu a marketingových nástrojů. Ve druhé části se práce věnuje představení obou regionů, konkrétních vybraných měst a důraz je kladen na představení potenciálu možné spolupráce. Třetí část je věnována vlastní analýze. Marketingový průzkum trhu byl proveden formou dotazníkového šetření a na základě výsledků byl sestaven mix marketingových nástrojů, které by mohly být užity rakouskou stranou k propagaci v jihočeských městech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.