Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The role of text in grammar school ELT
Lojdová, Zuzana ; Mothejzíková, Jarmila (vedoucí práce) ; Znojemská, Helena (oponent)
Cilem teto prace je zjistit postoj student:U k text:Um V soucasnych ucebnidch anglickeho jazyka na gymnaziich a jejich nazory na tuto problematiku. Hlavni pozornost se zamefuje zejmena na obsah text:U, delku a jazykovou narocnost. Textova slozka je uzce spjata s doprovodnym ilustracnim materialem a celkorym vztahem k ucebnici. Dle ryse uvedenych kriterii byly zjisteny predstavy studentU 0 moderni ucebnici anglickeho jazyka. Teoreticka cast nabizi detailni vhled do problematiky, jejiZ soucasti je teorie ucebnic a schopnost cteni. Otazka texru, jejich typu, funkd a roli je pojednana z pedagogickeho pohledu, stejne tak jako zarazeni kritickeho mysleni do jazykoveho vyucovani. Ponevadz se jedna 0 specifickou vekovou kategorii adolescenru, je zde z psychologickeho pohledu nastinena jejich charakteristika. V prakticke casti se autorka venuje zpracovani dat, ktere shromazdila formou dotazniku. Tomuto predchazi obecne informace o planovani a prlibehu vjzkumu. Cile jsou shrnuty V zavetecne Casti. Priloha obsahuje ptiklady text:U, ktere jsou doporuceny pro vjuku. Praktickym rysledkem prace byla rymena ucebnic na jedne ze zucastnenych skol. Po temer pulrocni praxi se ukazalo, ze tato zmena zde ptispela k celkovemu zlepseni urovne ryuky anglickeho jazyka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The role of text in grammar school ELT
Lojdová, Zuzana ; Mothejzíková, Jarmila (vedoucí práce) ; Znojemská, Helena (oponent)
Cilem teto prace je zjistit postoj student:U k text:Um V soucasnych ucebnidch anglickeho jazyka na gymnaziich a jejich nazory na tuto problematiku. Hlavni pozornost se zamefuje zejmena na obsah text:U, delku a jazykovou narocnost. Textova slozka je uzce spjata s doprovodnym ilustracnim materialem a celkorym vztahem k ucebnici. Dle ryse uvedenych kriterii byly zjisteny predstavy studentU 0 moderni ucebnici anglickeho jazyka. Teoreticka cast nabizi detailni vhled do problematiky, jejiZ soucasti je teorie ucebnic a schopnost cteni. Otazka texru, jejich typu, funkd a roli je pojednana z pedagogickeho pohledu, stejne tak jako zarazeni kritickeho mysleni do jazykoveho vyucovani. Ponevadz se jedna 0 specifickou vekovou kategorii adolescenru, je zde z psychologickeho pohledu nastinena jejich charakteristika. V prakticke casti se autorka venuje zpracovani dat, ktere shromazdila formou dotazniku. Tomuto predchazi obecne informace o planovani a prlibehu vjzkumu. Cile jsou shrnuty V zavetecne Casti. Priloha obsahuje ptiklady text:U, ktere jsou doporuceny pro vjuku. Praktickym rysledkem prace byla rymena ucebnic na jedne ze zucastnenych skol. Po temer pulrocni praxi se ukazalo, ze tato zmena zde ptispela k celkovemu zlepseni urovne ryuky anglickeho jazyka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.