Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace positioningu jednotlivých produktových řad značky Concha y Toro
Topol, Jindřich ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lochman, Alexandr (oponent)
V teoretické části práce (kapitoly 1 až 3) jsou vysvětleny základní relevantní pojmy jako marketing, marketingový mix, segmentace, targeting, positioning, značka, hodnota značky a strategické řízení značek. Praktická část práce se v úvodní čtvrté kapitole zabývá charakteristikou trhu vín ve světě a v ČR. Dále je charakterizován trh chilských vín v ČR a zdejší konkurenční prostředí. Pátá kapitola představuje společnost Concha y Toro a její pozici na světovém a českém trhu vín. Dále je představena společnost Bacchus, která je výhradním dovozcem vín Concha y Toro do ČR, jsou popsány její aktivity související se značkou Concha y Toro a distribuční kanály. Šestá kapitola analyzuje produktové portfolio vín Concha y Toro a představuje jednotlivé značky a jejich význam v portfoliu. Dále je popsán vliv ceny a původu vína na positioning. Sedmá kapitola je zaměřena na podrobnější analýzu značek významných v segmentu off-trade. Jsou popsány rozdíly v charakteristikách jednotlivých produktů, v jejich positioningu, komunikačních aktivitách a používaných distribučních kanálech. Součástí sedmé kapitoly je dále vlastní průzkum nabídky chilských vín ve vybraných řetězcích, který ilustruje postavení produktů Concha y Toro na českém trhu. Rovněž je představen návrh strategie pro zvýšení objemu prodejů v off-trade.

Viz též: podobná jména autorů
1 Lochman, Alexander
1 Lochman, Anna-Lena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.