Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj mezinárodních obchodních firem v ČR a jeho ekonomické aspekty
Lochman, Alexander ; Jindra, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Jindřich (oponent) ; Filipová, Alena (oponent) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Předmětem této disertační práce "Rozvoj mezinárodních obchodních firem v ČR a jeho ekonomické aspekty" je komplexní zhodnocení působení mezinárodních maloobchodních firem potravinářského zaměření na dodavatelsko-odběratelské vztahy. Disertační práce je rozdělena do tří částí. První část disertační práce se věnuje vzniku a charakteristice moderních maloobchodních řetězců a hodnotí nástroje analýzy konkurenční síly v odvětví. Druhá část je věnována parametrům obchodního jednání a rozboru alokaci ekonomického přebytku dodavatele ve prospěch obchodního řetězce. Třetí část je zaměřena na roli ceny v maloobchodě, cenovým válkám a jejich dopadům na dodavatele a na spotřebitele.
Positioning značky Champagne Taittinger na českém trhu a její vývoj
Leiss, David ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lochman, Alexander (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu pozice značky Champagne Taittinger na českém trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní koncepce marketingu, marketingový mix, definován pojem značka a termíny positioning, targeting a segmentace. V praktické části je nejprve popsán trh šumivých vín v ČR. Dále jsou představeny společnosti Champagne Taittinger a Bacchus Vins & Champagnes a.s., která je výhradním dovoznem značky Champagne Taittinger na český trh. Po představení portfolia značky jsou zanalyzovány distribuční kanály jejích produktů na českém trhu. Dále zanalyzován positioning značky a jejích největších konkutentů. V poslední části jsou popsány marketingové aktivity značky na našem trhu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Lochman, Anna-Lena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.