Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj logotypu FC Manchester United
Lisnychyi, Stanislav ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Novotný, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj logotypu FC Manchester United a jeho vztah ke klubové identitě a marketingu. Práce popisuje proces vývoje logotypu a jeho symboliku od vzniku klubu až do současnosti. Dále se práce zaměřuje na metodologie vývoje logotypu a význam klubové identity pro fotbalové kluby. Práce také provede analýzu a srovnání s jinými významnými fotbalovými kluby a posoudí, jak si FC Manchester United udržuje své místo v globálním sportovním průmyslu. Důraz je kladen na fanouškovskou kulturu a komunitu FC Manchester United a vztah klubové identity k této kultuře. Práce také zahrnuje rozbory marketingových strategií, které klub využívá ke komunikaci s fanoušky a udržení svého globálního postavení. V závěru práce jsou shrnuty klíčové poznatky týkající se vývoje logotypu, klubové identity a marketingových aktivit FC Manchester United. Bakalářská práce přináší ucelený pohled na jednoho z nejvýznamnějších fotbalových klubů světa a jeho vztah ke grafickému zobrazení. Kromě toho, tato bakalářská práce navrhne nový modernější a současnější logotyp pro FC Manchester United.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.