Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trámový most v Českém Krumlově
Lindtner, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh silničního mostu nad Chvalšinským potokem na silnici č. 39 u Českého Krumlova. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o jednom poli. Byli zpracované dvě studie a první varianta s dvoutrámovou nosnou konstrukcí byla vybrána. Dvoutrám je 30 metrů dlouhý a skládá se z dvou dodatečně předpjatých betonových trámů a železobetonové desky. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle Eurokódu. Byly zanedbány účinky zatížení teplotou, větrem a vodorovné síly od dopravy.
Most na rychlostní silnici
Lindtner, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh silničního mostu na Rychlostní silnici R1, v km 1,293 nad cestou III/51311. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o čtyřech polích. Byli zpracované čtyři studie a první varianta dvoutrámové monolitické konstrukce byla vybrána. Rozpětí polí se pohybuje v rozmezí od 25 m - 30 m. Dvoutrám se skládá ze dvou dodatečně předpjatých betonových trámů a železobetonové desky. Statické modely a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Most se nachází v půdorysném oblouku, nicméně, byl zvolen kompromis (z důvodu malého zakřivení), posuzování napřímené konstrukce. Byly zanedbány účinky zatížení teplotou, větrem a vodorovné síly od dopravy.
Most na rychlostní silnici
Lindtner, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh silničního mostu na Rychlostní silnici R1, v km 1,293 nad cestou III/51311. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o čtyřech polích. Byli zpracované čtyři studie a první varianta dvoutrámové monolitické konstrukce byla vybrána. Rozpětí polí se pohybuje v rozmezí od 25 m - 30 m. Dvoutrám se skládá ze dvou dodatečně předpjatých betonových trámů a železobetonové desky. Statické modely a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Most se nachází v půdorysném oblouku, nicméně, byl zvolen kompromis (z důvodu malého zakřivení), posuzování napřímené konstrukce. Byly zanedbány účinky zatížení teplotou, větrem a vodorovné síly od dopravy.
Trámový most v Českém Krumlově
Lindtner, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh silničního mostu nad Chvalšinským potokem na silnici č. 39 u Českého Krumlova. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o jednom poli. Byli zpracované dvě studie a první varianta s dvoutrámovou nosnou konstrukcí byla vybrána. Dvoutrám je 30 metrů dlouhý a skládá se z dvou dodatečně předpjatých betonových trámů a železobetonové desky. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle Eurokódu. Byly zanedbány účinky zatížení teplotou, větrem a vodorovné síly od dopravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.